fbpx

UW EXPERT IN ONDERWATERFOTO & -VIDEOGRAFIE

Service instructies

Help ons je service te versnellen…

Als collega onderwaterfotograaf of -videograaf, begrijpen we maar al te goed het belang om ten volle te kunnen vertrouwen op de goede werking van ons materiaal. Zeker als we aan de andere kant van de wereld op duikreis zijn. MES begrijpt en kent dit volledig. Onze gemiddelde service doorlooptijd is 3 tot 4 weken. Maar enkel met jullie hulp kunnen we ons houden aan deze tijdschema’s. Volg daarom a.u.b. goed onderstaande instructies om je service doorlooptijd zo kort mogelijk te houden.

Het opsturen van je materiaal

  • Vul het aanvraagformulier in en voeg de bevestigingsmail bij je zending.
  • Voeg de aankoopfactuur bij je zending als je van mening bent dat je herstelling onder garantie moet vallen.
  • Verpak het materiaal voorzichtig, in een stevig kartonnen doos, met voldoende zacht opvulmateriaal.
  • Demonteer je materiaal zoveel mogelijk in aparte onderdelen om beschadiging te voorkomen.
  • Kleef het adresticket dat je bij de bevestigingsmail ontvangen hebt, op de doos met tape of gebruik eventueel een zelfklevende documenthouder.
  • Verzeker je zending voor de waarde van de opgestuurde goederen.
  • Verstuur je zending met track & trace.

Prijsofferte & levertermijn

  • We bevestigen de ontvangst van je zending per e-mail. Controleer de gegevens en laat ons weten als er gegevens moeten worden aangepast.
  • Binnen de 10 dagen ontvang je via e-mail of telefonisch een gratis prijsofferte.
  • De meeste herstellingen worden verzonden binnen de 14 dagen na de bevestiginsdatum van de prijsofferte.

Spoedservice

Indien je reisplannen een snellere service vereisen, kunnen we een spoedservice aanbieden. Bijkomend op bovenstaande stappen, zijn volgende zaken vereist:

  • Bel ons voor een spoedservice nummer.
  • Geef via het aanvraagformulier aan wat het maximum factuurbedrag is.
  • Geef aan welke methode voor voorafbetaling je wenst.

Alle extra spoedservice tarieven kunnen telefonisch toegelicht worden.

Herstelling onder garantie

Indien je van mening bent dat de herstelling onder garantie moet gebeuren, dien je de aankoopfactuur aan de zending toe te voegen. Beschrijf duidelijk wat het probleem is via het daarvoor voorziene veld in het aanvraagformulier.

Is je service complex?

Indien je serviceverzoek(en) moeilijk te beschrijven zijn, kan je ons best even bellen. Wij voeren de speciale verzoeken in ons systeem in en geven je dan een servicenummer. Vul zeker dit servicenummer in in het aanvraagformulier.

Transportkosten

Onze prijsofferten bevatten nooit transport- en verzendkosten.

Garantiepolitiek en het onderhoud uit te voeren door de klant

Ga er nooit van uit dat net onderhouden of herstelt materiaal duikklaar is. De gebruiker moet, na service, steeds de gebruikers o-ringen verwijderen, reinigen en terug monteren. Marine Expedition Services hanteert een serviceperiode van 90 dagen na ontvangst, bij normaal gebruik. Na het vollopen van een toestel kunnen op termijn defecten ontstaan als gevolg hiervan.Wij geven enkel garantie op de onderdelen die wij vervangen hebben. Marine Expedition Services kan enkel aansprakelijk gesteld worden voor de werken die zij uitgevoerd hebben en de onderdelen die zij vervangen hebben. Elke vorm van garantie vervalt wanneer de klant de onderdelen demonteert of aanpast.

Vragen?

Indien je nog bijkomende vragen hebt over service, onderhoudstips, planning of garantiepolitiek kan je ons altijd contacteren.

Wij doen onderhoud aan volgende merken